En skön söndag.

I går kom Annika & William över en sväng på kvällskvisten, Annika och jag tog ett glas vin och pratade blommor means William tittade på Bolibompa.Planer planer inför sommaren och en spänd förväntan på vad som lever och vad som ev har gett vika.Blir det som vi tänkt så åker vi på lördag ner till Trädgårdsmässan i Älvsjö och precis som förra året stannar vi till i Uppsala på restaurang Java, dom har helt underbar thai,mongolisk och sushi buffé.
Jaaaa det var så trevligt så att dom kom och både Annika och jag han få "röda kinder".......*fniss*

Vi gick upp ganska tidigt idag vi åt frukost  och planerade lite för dagen.
 Björn stack i väg en snabbis till våra gamla granne och hjälpte honom sota, då han är ofärdig i benen efter en hemsk trafikolycka.
Jag tog hundarna och gick i skogen,bara spankulerade,fotade lite och plockade med mig lite ris...

Fattar ni va skönt det är,alla våra hundar är nu klippta/trimmade och nybadade.



Vackra vackra "Klara-Fina"


Fyyy farao va jag älskar denna hund.....
Det här låter både sjukt och ovanligt patetsikt,men den hunden har
något som andra hundar inte har,eller åtminstone väldigt väldigt få har..

Av riset jag plockade blev det ett....


Ska sätta upp det bättre,har bara hängt det på gaderobhandtaget här.
Ska nog trä en silvrig tråd genom det mé...

Vid lunch tid åkte gubben och jag in till Valbo och åt lunch på restaurang Kitchen
(gamla Sombreros)
Restaurang KITCHEN
Super god lunch buffé har dom.

Sen åkte vi in till Byggmax och handlade lite brädor och färg.
På hemväg svängde vi in på Plantagen, jaaa jag bara måste locka våren..



På hemväg stannade vi till och köpte lite

Jag tror Katarina skulle komma över en sväng senare...



 


Kommentarer
Postat av: Jane

Vilka fina bilder!! Och gissa om Dillon påminner om Amigo i ögonen! Han är oxå väldigt speciell, jag lovar att han gladeligen hade en liten vavva sovandes på ryggen om den bara fick plats.

2009-03-22 @ 19:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0