Lördag

Idag har det varit en sådan där lugn dag, hittills varje fall....

Jag var till Gävle en sväng med mammsen och pappsen.Köpte två kvistar Troll hassel, till vasen jag köpte på IKEA


Gubben och sonen stack i väg på skotrarna och skulle kolla Hot Road bilarna som skulle ha uppvisning vid Strandbaden.Själv stannade jag hemma för att plocka och städa lite. Alltså hur kan man ha så mycket städning ?

Strax ska Hanna och jag gå ut med hundarna så att dom får kuta av sig, vi ska ju bort i kväll. Nu är ju dottern och hennes kille hemma med våra hundar men Hanna skulle vara tvungen att ha sina med sig.Och då är det ju bra om dom är liite trötta,eller åtminstone välrastade.

Ha det bra mina vänner // Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina

De blev jätte bra med vas å kvistar! Skitsnyggt!! Ha det så kul i kväll å titta nu inte för djupt i glaset haha...

2009-03-07 @ 17:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0