Städdag..

Började dagen med frukost som vanligt, fiberhavregrynsgröt med kanel och en GI-smörgås med ägg på, åsså lite kaffe förstås.


Hundarna dom mummsade på rökt kalkon, gissa om dom är bortskämda..
Våra hundar har privilegiet att kunna få rätt mycket "husmanskost".
Vissa anser ju att dom bara ska äta torrfoder,det skiiiter vi i.Klara hon äter numera bara
vanligmat och "Nature´s" blötfoder.


Efter frukost ringde Hanna och det var bara att hoppa i "motions" kläderna och vi gick 1 timme med hundarna.När jag kom hem stog "hussen" beredd, Amigo och Piraya fick sig ett behövligt bad och jag passade på att trimma Vilda färdigt och samtidigt ge också henne ett bad.
Hanna kom även över hon och skrapade ull på Lilleman,vilket är något han har i överflöd.

Sen kom mammsen och pappsen över på lite kaffe och det är ju alltid lika gott tycker Klara...

-Mmmm,det har sina privilegier att vara gammal...

-Snälla ,bara en bullbit...

Snart fyllda 13år ,visst är hon väl vacker så säg?

På efter middagen har jag städat ur en gaderob och slängt massa skit,man knappt visste man hade.Gubben och sonen städade ur garaget och gjorde plats för skotrarna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag håller med dej Erika! 13 år och så vacker, man blir så varm i hjärtat när man ser korten på henne. Men värre var det med det där lilla rackarn, å jesus så arg!!!! Kramis På ER!

2009-03-21 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0