Rätt Låt Vann !!!!!!!

Vaknade idag till ett ljuvligt väder,soldis och träd som glittrar ikapp.
Sov länge idag och känner mig nästan som om jag varit på fest i går.Vi hade trevligt,men någon fest var det inte tal om.Men åt gjorde vi så jag hade en mage som om jag var i 9mån !*Uch*
I dag blir det en svält dag, möjligen lite yougart...

Men vilken final det var i går,och mina två favoriter i toppen *Yes*
Och inte bara för att hon är från Sandviken,men visst fasiken är hon bra Malena Ernman !?


Låten är både vacker,tuff och skiiit läcker. Guuud om man hade fått vara med på efterfesten,fattar ni !!
Själv ska jag nu lyssna mig till leda på "Snälla,snälla,snälla", - jaa på La Voix med för den delen.
Fan dom andra låtarna har man ju hört tusen gånger. Men.......såg ni hur bre bent Måns stog och såg ni underbara snygga,lilla Danny?
-Aha såg ut som en påse lördagsgodis
Det här kändes däremot nytt och modernt. Må den vara lik Pavarottis,men ändå olik.

Har inte planerat något för idag,men jag tror vi ska ha en nytto dag.Städa lite,köra tidningar till pappersinsamlingen,panta burkar/flaskor,kanske städa upp på altanen lite...
-jaaa ni vet sånt där man känner sig så nöjd med bara man fått det gjort. Först ska vi dricka lite kaffe och titta på Tilde i morgonsoffan. Tja vi får helt enkelt se vart dagen bär...

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-) Fråga mig gärna något i min frågestund också :-)

2009-03-15 @ 09:39:21
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Lotta-Djakartas

toodiloo!!

Sitter här fortfarande o väntar, tycker att ja har väntat på valpar nu i stort sett hela hela hela tiden.. lite inspirerad av "snälla snälla snälla" vendela kniper o ja får vänta mera.. snaknar er känns som om ja har varit borta i flera månader, undra om ön finns kvar därhemma..

kraamar

2009-03-16 @ 12:25:18
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0