Ni kommer aldrig tro detta om mig !

Jaaaa då har man då vaknat , och idag är jag verkligen glad för det lilla.......

Jaaa både Hanna och Lotta skrattade så dom skrek när jag berättade vad jag gjort.
-Hmmm ,som om det skulle vara så konstigt då *hrmf*

Jooo igår så var jag ju i väg på mitt livs första Spinningpass , vi cyklade i 1timme och om ni inte vet hur blodsmak känns så rekommenderar jag varmt just spinning. Jag sa direkt till dottern i går
-Första och sista gången !!!!
-Jaaaa jag var helt slut , jaaa jag var tvungen att titta om sadel satt kvar på cykeln eller om jag hade den mellan skinkorna. Hur f-n är man skapt som betalar över sånt där. Jaaa min ansiktsfärg påminde starkt om en övermogen bifftomat. 
-Och Annika, jag ringde dig och skulle ha med dig också,med facit i hand kan du vara överlycklig över att du inte svarade *blink*
 
-Jaaa lugn det var inte färdigt här, för när jag på helt klart ostadiga ben äntligen tog mig av cykeljäveln,så började nästa pass !!!!!!!!!!

30min Bodypump
-Mmmmm fattar ni vad jag utsatte mig för ?
Men lite stark i armarna är jag och detta var inte lika jobbigt,trots att jag körde större tyngder än flertalet av alla vältränade fitness brudar.


Nu hade jag förberett mig på att få ringa 112 i natt , men jag sov hela natten och känner inte av någon allvarligare träningsvärk än så länge. Men jag återkommer om det *hrmf*

Näää nu ska jag äta min portion fiberhavregryn och sen ska jag cykla till jobbet.....
-Näää jag skoja bara , Focusen lär ju motioneras han med. Man få ta det i "lagoma" doser det här med motionen.

Ha det //Erika

Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

jaa du spinning hur fasen kan man överhuvudtaget hitta på nåt dyligt.. ja har oxå provat det för x-ntal år sedan när det kom med dunder o brak i alla träningslokaler.. o på den tiden mina vänner så tycker i varja fall jag att ja va rätt så vältränad.. men ja håller med Erika den blodsmaken kan ja INTE fatta att man kan utsätta sig för o mindre BETALA för.....??? helt sinnesjukt ha ha nä då går ja hellre jorden runt ett par varv

2009-03-19 @ 18:05:09
URL: http://www.djakartas.se
Postat av: Katarina

JAAAA JAG SÄGER BARA VILKEN CHOCK MAN FICK NU DÅ!!!! Men vad du är duktig, jag är lika avis på dej som jag är på Eva! Att ni kan och inte jag!!! Fan också!!! Men men vad är väll ett spinningspass..................! Kram Katarina

2009-03-19 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0