I hate mondays....



I bland undrar man ju, efter som så många hatar just måndagar kan man då helt enkelt inte bara skita i måndagar.Puts väck med den dagen ,gör den till en helg dag och vips så kommer söndagen framstå i mycket bättre dager.
Tänk va skönt det skulle vara me tredagars ledighet i veckan.
Jag älskar tanken på det.....

Jag hade min sena dag i dag ,vilket gjorde att jag han med en tur på sjön med hundarna i morse.Hanna fick inte följa med då Lilleman är såååå kär i dvärgarna, dom löper ju och det har visst brunnit av rejält i huvudet på honom.
Så vi gick själv....

Hem och duscha och åt lite frukost , sen var det bara att bege sig av till jobbet.
Och som alltid segar sig dessa sena dagar fram känns det som.

Väl hemma stekte jag strömming och det är verkligen uppskattat av barnen, vi äter den stekta strömingen på grovt mjukbröd,med pressad lime och skivad lök, sallad och egen gjord dressing.Mums det är jätte gott.


Nu ska jag sätta mig och glo på lite värdelös TV, jaaa till och med tv programmen har måndagar emot sig.Bara skit på tvn på måndagar.
Kanske man helt enkelt ska lägga sig och plugga instruktionsboken på nya kameran.För jag fattar nada av alla olika inställningar. Jag skulle gjort som Lotta,tagit en Nikon D60. Fast denna har ju automatisk zoom och det är bra att ha.Men i övrigt hade en D60 dugit svin bra.
Ja jaa  jag kommer kanske underfund med alla knappar så småning om.

Avslutar men som varje fall tycker måndagar är riktigt roligt, se va Mysla skrattar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0