Frukost.

Torsdag..Jag har nyss ätit en GI frukost bestående av äggröra med köttfärs i,samt två skivor lufttorkadskinka och gurka.Ett stort glas vatten.


Kaffe spar vi tills jag kommer till jobbet.

Idag ska jag klippa Vildas lilla mamma och sen blir det väl en motionsrunda.
En riktig höjdar dag !

Känner verkligen för något roligt nu,kanske lite fest elelr annat roligt umgänge med vännerna.Det känns som det var år sedan vi kunde umgås med våra vänner Annika och Conny,men vi har liksom avlöst varanda med sjukdomar.Först jag influensa,sen Björn sen Annika magsjuk två gånger.
Hoppas vi snart kan ha lite samkväm.

Men på lördag ska vi varje fall hem till våra vänner Annika och Kjell,sist (2 jan) var vi ju i deras stuga och åt ärtsoppa och punch och hade jätte trevligt.

Nä nu ska jag packa ihop här och åka till jobbet,väcka gubben och sonen så dom kommer på fötter.

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

torsdag o snart helg.. såå skööönt..här ska ja packa o fixa åker snart till jobbet sen hem o hämta alla dogsen o iväg till Grällsta.. kram måste regga rödtopparna nu.. vad ska dom nu heta ja blir galen!!

2009-03-05 @ 08:03:08
URL: http://www.djakartas.se
Postat av: Åsa

Hallooo, nu är jag uppstånden igen och läser glatt din blogg, men det här är nog sista gången jag kommenterar här, med min uppkoppling tar det ju nästan 10 min innan det är klart att skriva nåt! Så jag håller mej till gästboken istället!

Ha de´

//Åsa

2009-03-05 @ 11:44:27
URL: http://bounders.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0