En helt vanlig onsdag..

Idag hade jag en sådan dag då jag slutade tidigt,eller det gör jag alla tisdagar och onsdagar.Så dottern och jag tog en tur till Valbo för att hitta en "kuvert-väska" åt henne som hon kan ha på balen.Svart ska den vara och slät i modellen,men tyvärr hittade vi ingen.Nåja vi har ett tag till på oss att leta och finna.

Mammsen och pappsen kom över på lite eftermiddags kaffe och vi pratade bort en stund.


Sen åkte vi till Stilloftet, och det är alltid lika inspirerande att titta in där.Såååå mycket fina saker att man bara vill skrika 
-Vill Haaaaaa !!!!!!!

Nåja vill ha och vill ha, varför har man inte obegränsat med pengar?
Men som sagt, man ska vara glad över det man har.

Nu har jag just kommit in från en rask promenad på lite över en timme.
Vilda och Märta dom var ute med ett par "grannar" till oss som bor en liten bit från oss.Dom tycker det blir roligare att promenera om dom får gå med hund ,så visst  -Varsegod !

Nu ska jag i väg på nya "äventyr" , återkommer om det senare.....*hi hi*

Tills dess -Ha det bäst !

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men vad är det för roliga äventyr????? Blir så nyfiken?????

2009-03-18 @ 22:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0