Dagen som gud glömde.

Måndag........dagen som gud glömde.

Hua, jag känner mig sååå trött och faktiskt lite febrig.


Kanske bara en trötthets känsla, jag vet inte orkar inte ens kolla om jag har feber för jag gör mig varje fall inte råd att vara hemma.Har ju redan 1 veckas sjukfrånvaro från förra månaden som skall dras på denna lön.Och med dom fjuttiga korvören man får så blir det inte mycket över, och just nu är min "vill ha" lista oändligt lång.

-Näää det blir betydligt billigare att ta en alvedon och kosa ner sig i soffan och bara slappa, måste bara laga mat först.

En egen GI-kock skulle vara trevligt och en städerska och en hundrastare och en homedesigner,en egen tränare och en......
Uch jag har inte ens inspirationen till att sy ett par nya gardinkappor,fast jag vill ha nya gardiner så jag får tvätta fönstren och sätta fram nya blommor.
-Jaaa helt enkelt släppa in våren.
Tja det är bara att hoppas på att inpirationen ska infinna sig snart, jag väntar med spänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0