Arg,argare, argast....

Vår Vavva "Tira" är lite av en självutnämnd polis i vårt hem, eller lite och lite hon styr och ställer trots sin storlek flocken med järnhand.

-Att ta kommandot över en riesenhane är väl ingen match !
Nu lever hon ett mycket fredligt förhållande med just Amigo,för han är ju
så varm och skön att sova på.

Mot oss människor är hon undergiven och mycket kärleksfull, kanske ska tillägga att det bara gäller dom människor som tillhör familjen.
Jag måste visa er hur hon beter sig när hon hittat något som hon vet att dom andra hundarna inte får ha, i detta fall vaktar hon påsklämman med livet..








Pudeln älskar att reta gallfeber på henne...och utmanar gärna ödet.




Inte är dom helt olika inte.....



När jag ändå är igång slänger jag in lite bilder på den nu helt klara hallen.



Omstylad IKEA vas,var svart från början..




Ommålad är även byrån,tyvärr glömde jag knäppa "före" bild,
men den såg typ ut så här i färg ..


Kommentarer
Postat av: shanie

Oj vad kul med ny blogg :)

Vad snygg hall, gillar inte minst färgen på golvklinkern ! Förändring fryder !

2009-03-22 @ 10:47:25
URL: http://stormvarsel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0