Dagens pudel.

Jaaaa va skriver man om i denna värme?
Mer än pust,stånk och stön.

Guuud vilken värme bölja vi har,men jag gissar att som vanligt är " underbart kort "
En snabb titt på prognosen visar att på min andra semester dag,alltså på tisdag nästa vecka blir det regn och 16grader.
-Jaaa och ni vet ju själv hur det är i det här j-la landet ,har det väl börjat regna så håller det i sig tills det över går i flingform.
Så det är bara att bita ihop och njuta fullt ut,må svetten lacka.

Rosorna trivs dock och trots att dom fick en iskall start så växer dom som det knakar nu.

Ett litet bildsvep kanske..




Vintage Wine


Café


Freisia


Lavender Pinocchio


Majestic


Sweet Cover


Altanen på baksidan


Dammlandet


Louise Odier är på väg att slå ut.

Nog om blommor...

Ni som tror att pudlar är fina i kanten och bara klarar av att vara vackra,för er vill jag visa motsatsen





Behöver jag påminna er om att det är en vattenhund?



-Nääää "Stök&Bök" , jaaa vi kallar henne så....
Hon står i från morgon till kväll.Är det inte vattenslangen så är det gropar(hon hjälper gärna hussen),eller pinnar eller jaga katten,det är jätte roligt, att släpa ut allas tofflor är också roligt och för att inte tala om hur många varv hon gör runt kaninernas inhängnad om dagen.

Men hon är ljuvlig, jaaa helt enkelt underbar.

Nu kommer gubben hem med glass ,så nu får jag lov att sluta.
Ha det bäst i värmen. //Erika

Kommentarer
Postat av: KATARINA

Ja kan man annat än säga SUPER SÖT är hon!!! Har inte glömt bort kylväskan!!!!!

2009-07-01 @ 00:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0