Skolavslutnings dag.

Idag har gubben och jag just konstaterat att nu har vi stora barn,nu har vi avklarat kapitelet "Grundskolan", det känns både skönt och lite vemodigt.
Men det var en mycket vacker avslutning,att få se alla pojkarna man följt sen dagis ålder i kostymer, långa och snygga har dom blivit.
Nu har vi förmånen att ofta ha dem här hemma,dels spelandes dator men också vilt hejjande framför tvn på någon fotbollsmatch.
Gubben har under hela deras uppväxt varit deras fotbollstränare med blandat resultat,han har också varit deras gympalärare under lågstadie åldern och för många en trygg och fast rollfigur.

Lite bilder från dagen...

Min lilla pöjk......




Sonen med "fröken" Carina


Min lycka,mina älsklingar...dottern,sonen&gubben

Vi åkte sen hem och åt en riktigt smaskig jordgubbstårta med maränger och grädde.

Nu ska jag svida om och åka över till Annika för att byta min bil mot hennes,då vi inte har något drag på våran.Som tur var får jag låna deras , tusen tusen Tack Annika&Conny !!!! *kärlek till er*

I morgon ska jag ju iväg med Freja till ATG-kliniken och få hennes dom, uch känns lite jobbigt.
Och medans jag är där får gubben fixa smörgåstårta till fredagens student,vår dotter...

Sen är det helg igen och tänk jag är inte ett dugg avis på Lotta och Jonas som ska tillbringa helgen i Vännäs på hundutställning förmodligen i regnväder *hutter*,men jag önskar dem stort Lycka till.
-Jooooo Jonas har bönat och bett att vi skulle hänga på,men......*skulle inte tro det*

Näää sååå roligt är inte hundutställningar att man åker 50mil (eller hur långt det är) för att bara titta på,nähääää.

Nu avslutar jag med att utbringa HIPP HIPP HURRA , för Lotta (Djakartas) som fyller år idag,kram på dig vännen.
Jag är så ledsen att jag inte han uppvakta dig idag mer än ett Grattis på telefonen.

Ha det mina vänner.//Erika


Kommentarer
Postat av: Katarina

Men vad fin Kalle är!!! Grattis Grabben! Och längst i familjen är han, fint kort på dom alla tre synd att inte du var med... Lycka till i morron nu men Freja!Kram Katarina

2009-06-11 @ 02:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0