Jäkt åh jäkt.....*morr*

Idag slutade jag relativt tidigt från jobbet,men va spelar det för roll när man ska tillbaka på möte 17.00-19.30 igen.

Jag hastade hursom hem och väl hemma så blev jag överraskad med nybakad semla av dottern.

Hon är ju för duktig med bak och matlagning,nåja hon är duktig att hjälpa till med städningen också  emellanåt ; )

Jag fikade lite semla och svidade sen om för en motionsrunda med vovvarna,Hanna,Lilleman och Prince följde också mé.
Väl hemma tog jag mig ett varmt bad och sen var det bara till att stiga upp,klä på sig och fixa det sista.
Lite mat,rester från går fick det bli och nu ska jag bara hoppa i kläderna och jäkta vidare.

Återkommer lite senare ,ha det bra så länge // Erika


Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Semla mums.. Ingen som bakar till mig inte...

2009-02-24 @ 21:17:03
URL: http://www.djakartas.se
Postat av: Ullis

Men visst är det gott med semla!!!! Bantningen fick stryka på foten för är det fettisdag så är det!!!

2009-02-25 @ 10:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0