Vilken vacker dag !

Vi har piggnat till och har idag jobbat som vanligt.
Jag slutade tidigt och han med en tur ute precis när solen var som vackrast.
Äntligen slipper man skitiga tassar,men då återstår nästa "trök" (sandviksmål),att skrapa bilrutor !!
Här hemma har jag värmare i bilen ,men när man ska från jobbet så är den ju isig och svinkall...

Så jag skriver inte så mycket mera utan bjuder på bilder.
















Hmmm ,tyvärr gick det inte att ladda upp alla bilder, fråga mig inte varför men allt som oftast tycker jag Internet är ett stort mysterium....

Ha det bra //Erika

Kommentarer
Postat av: Prillan

Vilka härliga bilder!

Här har vi oxå lika mysigt väder, myyys!

Skönt att ni är på benen igen.

Hälsningar från Gotland

2009-12-02 @ 15:13:05
URL: http://www.labradaren.se
Postat av: Åsa

Visst har det varit underbart idag? Hundarna är toklyckliga när det "frasar" i gräset, och jag är nästan toklycklig jag också, för att leran har frusit till! Jättefina bilder!

2009-12-02 @ 15:44:17
URL: http://bounders.dinstudio.se
Postat av: Lotta-Djakartas

Rödfräsarna är i full gång ser ja.. kanske man ska plocka fram den där kameran man köpte o försöka fånga lilla Emil på bild... Föresten imorrn hde varit en bra dag för att besöka Hallsta kanske.. eller söndag Why Not.. Är nog full Jul stämning där nu..

Kram på er

2009-12-04 @ 09:19:15
URL: http://www.dajkartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0