Nattugglan var uppe..

Jag måste göra en liten bild blogg idag, jaaaa ni må tycka jag är skit knäpp.
Men i natt var jag upp en sväng och råkade titta ut, jaaaa herregud vilken tavla !!!!
Som ni vet är det ohyggligt svårt att fota om natten,och i ärlighetens namn finns det säkert trix som jag bara inte vet om än.
Jaaaa jag vet jag borde verkligen gå en foto kurs, men sagt och gjort så for jag ut i -19 grader med kameran i högsta hugg, förstå om någon sett mig !

Som vanligt var det sååå mycket vackrare i verkligheten....








Kommentarer
Postat av: lman

Jag förstår precis hur du menar! Vi hade -20 och månsken, det var alldeles stilla och nästan ljust fast kl var midnatt. Så otroligt vackert! Kramen

2009-12-29 @ 12:30:15
Postat av: Lena Hillman

Hur kunde min avsändare bli Iman?

2009-12-29 @ 12:32:54
Postat av: Helene

Inte skulle då jag ha gett mig ut eller.... Men, fint är det - det kan jag hålla med om!

2009-12-29 @ 12:41:59
Postat av: Katarina

Men såå fint, lite spöklikt är det men jättefint!!!

2009-12-30 @ 02:04:09
Postat av: Lotta-Djakartas

Läckra bilder.. själv sov ja oxå så oroligt inatt, vaknade o vred o vände flera ggr.. kanske man skulle ha gett sig ut o fotat..

Kram

2009-12-30 @ 09:36:42
URL: http://www.dajkartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0