Dan före dan...

Idag gjorde jag sista arbetsdagen för ett tag och det var ju inte direkt med tunga steg man gick ut från jobbet.Vi har haft planeringsdag i dag och det gick riktigt bra, tycker dagen flöt på relativt fort.
Lunchade hemma hos mammsen och pappsen och blev bjuden på wienerschnitzel med hemmagjord pot.mos, var riktigt gott.

På eftermiddagen bjöd K på jätte smaskig cheescake,hon slutade hos oss idag och börjar nu på en annan skola.

Eftermiddagen har jag plockat och plockat, fattar inte hur man kan ha så mycket saker framme.Sen bor jag ju ihop med en som strör kläder runt sig,över allt.....*muttrar*
Jag har strukit en massa tvätt och schamponerat Märta,kammat ull och fönat och julpyntat henne.
Jonas kom upp på en snabbvisit också, han och gubben stack iväg till Bohlins för att kolla om han hade några bra snöskotrar att sälja men kom tyvärr hem tomhänt.
Med snö över hela vårt avlånga land kan jag lova att dom skotrar som annonseras ut nu går som smör i solsken.
Så nu jagar dom båda två en ny skoter,själv kan jag belåtet och lungt titta på i deras jakt, min pärla står ju där ute och bara väntar på att få dras i gång.

I morgon ska jag handla det allra sista till julbordet, varför ska man ha så mycket undrar jag varje år och göra ändå om det år efter år...

Nu ska jag ta ett varmt skumbad .
Ha det mina vänner !


Kommentarer
Postat av: Katarina

En Riktigt GOD JUL önskar vi Er!!! Asko o Katarina Maja Ria

2009-12-23 @ 15:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0