Värk.....


Satan i gatan vilken natt jag haft, kände redan igår kväll vart hän det skulle barka och mycket riktigt....
-Jaaaa ,min höger arm värkte så jag trodde den skulle trilla av....(Kan bero på fönsterputsen)
Jag var upp efter 24.00 och sprayade med Eeze och sen vid 03.00 tiden och tog värktablett men det hjälpte föga..
Vid 04.30 började värken ge med sig och jag kunde slumra till ett tag.
Men vid 07 vaknade jag igen och kände att jag visst hade en höger arm som både värkte och stack precis som den hade  somnat.
Då bestämde jag att detta skulle bli en ren vilo dag....

Jag började vilodagen med ett pudelbad inkl föning,finputs och toffsning, gubben han passade på att städa lite i källaren och när vi kom upp var mamma och pappa redan här.
Mammsen hade fullt sjå med att ta ner tvätt från sträcket ute och pappa satt och tittade på tv, strax efter kom Conny,Annika och William och tillsammans tog vi förmiddags kaffe.
Vid lunch åkte vi bort till Trebobrygga och åt lunch med Conny och Annika och när vi kom hem så han jag bara in så knackade det på dörren och Asko och Katta kom på besök med en leksugen springerspaniel (Maja).Så det vart eftermiddags kaffe med glass och hallon tillsammans med dom...

Och när dom åkte så hade den stekheta solen gått i moln så då fortsatte vi med fönstren som var kvar från igår *pust*

Jaaa det var den "slappar" dagen det,som tur är så väntar en kortvecka på jobbet...
Känns som om jag skulle behöva en veckas semester efter den här helgen..

Och som pricken över "i:et" så ringde just Annika och nu ska jag åka över till henne och klippa ner alla hennes rosor.

-Nääää som sagt det var den helgen det, va har ni gjort då ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0