Sagt och gjort....

Herr Guldmun fick byta sin 2:a mot en liten sketen 1:a m kokvrå.
-Jaaa va f-n han lagar ju aldrig mat ändå,han gillar "köpmat" bäst...

Så fick då hibbarna sitt egna lilla "Hawaii" ,varmt och soligt mest dygnet runt.
Hoppas dom ska gilla sitt nya läge och sätta rötter fort..
Men egentligen skulle jag behöva ett till, många står fortfarande i kuvös a´la Home design




Nu ska jag äta lite frukost och sen tror jag minsann Hanna och jag ska ut och röra på fläsket,eller åtminstone jag för den varan har Hanna inte.
Hoppas på en torrare tur idag för jag orkar bara inte bada hundar igen..
Vi hade tänkt ta en tur till Owe Jansson idag gubben och jag,vi behöver lite smått och gott och ska nog passa på att titta på ett par nya gardiner till sovrummet också.

Jaaa ni får ha en underbar dag,även om den inte på långa vägar ser ut att bli så fin som i går.Regnar för fullt nu.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men vad fiffig du är, hur gott mår inte hibbarna nu då mån tro!!! Katarina

2009-04-05 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0