Kort idag...

I går berättade jag ju bara en massa sorgliga saker för er ,så jag skulle idag vilja visa er kort på "Guiness".
Jag har idag scannat in kort på honom, för jag bara måste visa er hur vacker han var.




Idag har jag gjort ännu en sen arbets dag,vi har varit ute mest hela dagen så det är inte utan att det hettar i ansiktet nu.
När jag väl kom hem greppade jag sekatören direkt och började klippa ner rosorna, rent terapi jobb som skingrar många tankar.Trädgårdsjobb är verkligen avkopplande.
Precis som vanligt kom mammsen och pappsen över, eller faktiskt har vi inte setts på hela veckan, då jag mest jobbat sent..
Hanna och Lasse kom också över och tillsammans hade vi en liten "after-work" med kallt vitt vin i den varma kvälls solen. Hundarna lekte och hade så roligt.
-Ahhhhh,äntligen fredag....

Någon tid för att laga middag gav vi oss inte utan det fick bli AGA ........*ni som bor här vet*
Alltid lika underbart gott.

Vi håller tummarna för kompis Lotta i helgen ,då det är Västerås utställningen.

Ha det mina vänner...

Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Jaa klockan är mycket o niu börjar textena flyta ihop, så ja ska äta lite grillad kyckling.. o sen försöka bli klar o fixa Viggo..

kramar Grällsta & Company

2009-04-25 @ 20:14:15
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0