Veckan som kom och gick...

Veckan som kom och gick....

Den här årstiden är i min smak inte den bästa.....
Vädret växlar mellan -15 och regn, så tråkigt och kan få vem som helst klen.

Gubben och jag gick dock en promenad på fm trots spöregn, sen har vi mest pulat här hemma.
Finns ju lite att plocka med ; )
Passade på att fota Drivan också,och gud va hon växer.
Hennes uppfödare tycker dock hon ser väldigt bra ut, och det känns ju så rolig att höra.

Hennes syster har hunnit med sin första utställning och blev då BIR,BIG-1 och BIS-3
Är liiiiite skeptisk till om Drivan tänker uppföra sig eller köra sitt eget race som hon gör när hon träffar Tex.
Ähhh strunt samma ,hon är valp och det ska bli roligt bara att träffa alla.
Hon har ett stort rörelse behov, vilket gör att jag äntligen kommit i gång med mina promenader.Såååååå skönt.

Men nu ska vi kolla film här



Sen ny vecka ,nya utmaningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0