Fotodag

Idag ska det bli en blogg helt för min egen del, för bloggen är ju min och jag har den i första hand som en dagbok.En dagbok som jag tycker om att gå tillbaka i och titta och minnas.

Idag har jag haft en foto dag, tråkigt tycker ni så ni kan lika bra sluta läsa/titta nu...
Men dom här bilderna lägger jag ut för att det är just min dagbok och mitt lilla album.

Mitt första stopp blev i Forsbacka, jaaaa jag körde förbi först ute på stora vägen.Men så var jag tvungen att vända för att åka in på "bruket" och titta lite, solen tittade fram precis och jag fick ett extra starkt fotosug...
Sagt och gjort...




















Sen hämtade jag upp dottern och vi åkte upp till Högbo och gick med hundarna och tog en fika i Gruvstugan.







Änder..........intressant,mycket intressant tyckte.....

















Sen hemfärd,bara måste fota Monkan i bilen.Visst är hon väl såååå söt ?



Vi tog stallet också på vägen hem,mockade och pussade lite på finaste ; )





Vi avslutade kvällen med mat hos goda vänner,så mysigt : )

Jaaa det var min dag det,fördelen med fotografering är att det blir mycket tid utomhus och att hundarna kan vara med.

Nu ska jag krypa i säng,i morgon är en ny dag. /Erika


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nja, din blogg blir nog aldrig ointressant, o visst sjutton är det roligt att se alla de vackra bilderna du lägger ut.

Men...hur sjutton klarar sig dessa små änder utan att frysa ihjäl, det har jag alltid funderat på..undrar just om jag ska skicka iväg ett sms till 118800 om det..?

skönt att se att dottern är ute o uppe på benen..

Kram

2011-01-09 @ 23:23:49
Postat av: Erica Andersson

Jättefina bilder!!!

Kram Erica

2011-01-12 @ 19:43:55
URL: http://www.alsjobergets.se
Postat av: Lotta Andersson

Vilka fina bilder och det ser ut som att nya hunden blir en ny stjärna.

2011-01-16 @ 18:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0