Myyyyys fredag

Idag när jag kom hem från jobbet (slutade tidigt) så hade jag en trött Drivis.Hon hade fått följa med Hanna och Lilleman (åh då menar jag hunden Lilleman) på en långpromenad, typ runt halva sandviken.

Men vädret var så himlans fint så vi skruvade på 70-200 och traskade ner mot sjön för att titta efter lite fina motiv.Eller ja......
Dom finaste motiven hade jag ju med mig ; ) *läs Amigo och Drivis*








I mina ögon är hon ohyggligt vacker.Jag fick precis det jag önskade mig.




Vacker som en dag ..


Och stor snuffe ,han la sig till rätta han, mös och spanade ut över sjön.
Jaaaa efter att ha gjort ett par snö änglar först då naturligtvis.


"I ett hus vid skogens slut"


Gud jag fick liiite vår känslor när jag såg det här motivet.





Jaaaaa ett måste för Drivan är att få gå förbi hos Tex och brottas för allt vad pälsen håller,innan hon kan gå hem med hög svans och med smak av seger ; )





Lilleman han gapar som bara han kan i någon slags skräckblandad förtjusning över deras
liiiiiite avvikande lekar.



Och Prince han väljer att titta på uppe i från bron.
Men är man 13år,stendöv och lite smått senil så bör man få ha den integriteten.



Jaaaa sen avslutade dom med en liten kaffe tår...


Kvällen avnjöts med hembakad pizza och som efterrätt en skål med plock godis.

I morgon är en ny dag , och jag tror vi är ett gäng som ska åka skoter.Kanske till något trevligt fika ställe ; )

/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0