Ny bäddat !

Det är skillnad på att ha hund och hund...
Jaaa det bara är så, när man köper en pudel är det defenitivt mer än att bara skaffa en hund,det blir mera en livsstil.
-Jaaaa man är snart inne i hela konceptet som finns runt rasen,och det är inte liiite vill jag lova.Och det handlas friskt bland pudelägarna ; )
Ni som har pudlar vet nog exakt vad jag menar nu.
Alla schampon och olika balsam som bara mååååååste provas tänker jag inte rada upp namnen på här.

Utan jag tänkte mer på allt från tröjor med pudlar ,det är väskor med pudlar det är små porslinspudlar, det är virkade pudelöverdrag till spritflaskorna,halsband med pudlar,mobilsmycken och "you name It"







-Såååå därför var det lite av lilla julaftonen, när jag hittade dessa påslakan !! ; ))





-Åhhhh,jag som inte ens skulle ha en pudel från början.
Idag känns det däremot som jag kan ha minst några till : ))
När var och hur blir en annan femma.

Vips sa även denna vecka och for iväg med vindens hastighet.I morgon är det fredag igen...
Men i kväll får vi njuta av att ha dottern hemma över natten.Hennes sambo jobbar och gör en långkörning upp till Luleå och vänder, och då kommer gummsan hit och sover.
Tycker jag hon gör alldeles rätt i, åhhh såklart blir det myskväll då. Thai mat, godis och film har hon fixat.

Hjääääääälp ,hur ska jag överleva en film en vardags kväll, guuuuuud jag som är så trött av mig.
Mysigt blir det hur som,bara vi får in gubben från snickrandet på skoter garaget.Jobbar han inte hos andra så snickrar han på något här,måste vara lite av ett behov det där, ett udda behov ; )

Men nu är huset fyllt av båda barnen och plötsligt blev det dubbelt så många hundar !
Kan inte bli bättre, nu ska vi mysa ihop : ))

Ha det // Erika


Kommentarer
Postat av: Katarina

Men guuud sååå mysigt ni ska ha det... Mys på nu å var rädd om varann och sov gott med alla pudlar!!! Kramen

2010-10-07 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0