Årets Blogg !!!

Jaaaaa det känns som så varje fall !!!!!

Vi har blivit bjudna av våra vänner Conny och Annika till Gran Canaria, Puerto Rico "All Inclusive"
Biljetter och resebevis kom idag *hoppar av längtan*

Naturligtvis känns det som alldeles alldeles på tok för mycket, men i och med denna resa är det två till som förfogar över min man hädan efter ; ))
Han får jobba av på livstid hos dem för att på något vis i världen kunna gengälda detta.

Fattar ni hur underbara vänner vi har,hur mycket vi tycker om dom oavsett resa eller ej behöver jag kanske inte gå in närmare på,jag tror ni förstår.

Så i vinter mörkret drar vi ner till Puerto Rico dalen, där ska vi som vi alltid gör bara njuta,ha roligt och uppleva både det ena och det andra.

Inte helt fel,eller va tror ni ?







Och som tur är har vi ju världens bästa ungar som tar hand om allt här hemma.
Dottern och hennes sambo bor här och hjälper sonen med hundar och hem.
Tänk det är så underbart med stora barn *älskar er*

Och i vår blir det vår tur,då får vi ta hand om alla hundar för då är det deras tur att resa.Grekland tror jag visst det blir för deras del.
Underbart och så lättsamt att kunna dela på jobbet.

Jobbet, tja ........som om jag bryr mig ; ))
Nääää då Lena, jag vet att det där styr ju ni upp galant.Ni kommer aldrig märka ens att jag är borta.

Åhhhhhh va vi ska njuta.

Ha det // Erika

Kommentarer
Postat av: Lena Hillman

Självklart fixar vi jobbet! Tänk inte på oss inte! Vi ska inte alls tänka på Er....

2010-10-12 @ 21:00:19
Postat av: Pernilla

Ser ju skittrööööökit ut det där..

2010-10-12 @ 22:36:30
Postat av: Helene

Håller med Pernilla, är inte alls nå avundsjuk..... Ser ju jättejobbigt ut, förstå hur drygt att behöva sitta där vid poolen med ett glas vin eller så - så glad jag är att jag får vara hemma i rusket här istället!

2010-10-13 @ 05:05:58
URL: http://barecho.bloggplatsen.se
Postat av: Ullis

Men fyyyy vilka bilder!!! Det ser ju bedrövligt ut..Förstår att du inte vill göra dem ledsna och säga att du inte vill följa med. Om du tycker det är jobbigt så kan jag prata med dem om att jag tar din plats istället. ;)) ha ha ha ha ha

2010-10-13 @ 10:01:18
URL: http://www.123minsida.se/ullis
Postat av: Dottern

Det unnar vi er verkligen! Hoppas ni får det underbart <3 Älskar er!

2010-10-13 @ 13:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0