Minnen....

Men hallåååååå,va fort den här veckan gick då.Fullt ös,medvetslös typ.

Som tur var snöade det idag lördag och det gör ju liksom att man kan vara inne och få lite gjort.
Jaaaa,jag kunde inte hålla mig utan rev ner gardinerna och torkade ur fönstren och strök julgardinerna som iof inte är så där jätte "juliga".
Då kan jag på fredag bara sätta upp stjärnor,stakar och lite annat adventspynt,njuta av lite fin julmusik och dricka lite glögg.

För på lördag då bär det iväg på avslutingen på fotokursen, vi ska till Järvzoo : ))
Och på kvällen ska vi ju till Anna och Danne på fest, 80-tals fest !
Ska bli sååååå roligt !

Men i morgon är det gysinge som gäller igen,riktigt roligt måste jag säga.

I början på veckan firade vi ju Annika och då fick jag med mig en bukett liljor som Annika fick,men som Conny inte tålde.Men jag måste bara få visa hur vacker dom är, och jag tror knappt ni kan fatta hur underbart dom doftar *Ohhhh my god !*



Den fina amaryllisen jag fick av Lotta är också på G att slå ut,men jag återkommer med bild på den.

I går var jag och hälsade på Hanna och Lasses nya lilla Springer valp "Tex", såååååå otroligt söt !
Hoppas hon får lika mycket roligt med honom som hon hade med Joker.
Mycket roligt lär dom få Drivis,Tex och Ester.Lär väl ska bli några valpträffar.

Och appropå det så pratade vi i går om det traditionella julbuset med hundarna på julaftonsmorgonen som vi brukar ha.
Naturligtvis kör vi på julaftonsmorgonen i år igen och ALLA med snälla,busiga hundar är välkomna.
Dom brukar liksom sova så nöjt då under julmiddagen sen ; )

Jaaa tänk snart är det här året till ändå också...
Både glädje och sorg,det vi kanske tänker mest på är väl den ohyggliga saknaden efter Piraya som så hastigt lämnade oss.Guuuuuuud va du fattas oss "Blajse Bluppan" ! : (



Förra året den här tiden hade vi fullt upp med alla bestyr vad gällde vårt kommande bröllop och snart firar vi 1år som gifta.


Det var ett underbart fint och otroligt roligt minne som åtminstone vi aldrig glömmer.

I år ansåg vi oss inte ha råd till någon resa utomlands, då jag absolut vela lägga våra pengar på en ny valp i stället.
Sagt och gjort,vi bestämde oss för att stanna hemma i år ...

Men då vi har dom vänner vi har så vela C&A bjuda oss på årets resa,som TACK för allt Björn jobbat hos dem under året.
-Va jag gjort för att förtjäna detta vet jag inte ; ) ,men jag tackar och tar emot med enorm tacksamhet då jag var helt inställd på att stanna hemma i kalla sverige med vår nya lilla valp.

Så i år går resan till Puerto Rico dalen,tack vare C&A  *TACK,TACK,TACK,TACK !*



Ha det bäst mina vänner


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hoppas man får komma på valpträffarna...herreguuuud...säger jag verkligen det här???

2010-11-21 @ 23:41:15
Postat av: Erika

Såååå klart du får Pillan, ni är ju jätte välkomna !

Jaaaaa på julaftons morgonen med om ni vill,har för mig att vi brukar ha hundbuset runt 8.00-08.30.

Brukar vara jätte roligt för hundarna.

2010-11-22 @ 07:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0