Hej mitt vinterland !

Hektisk vecka ,fullsmäckad med "måsten",men det är väl så livet ska vara ; )
I går var det angenämt "måste", igår fyllde bästaste Annika år, och det måste ju firas.
Som vanligt bjöds det på dom där underbara bullarna och den ännu godare marängtårtan *MUMS*
Och jag fick med mig en underbar Lilja hem som Conny inte alls tålde.Hela huset doftar *Mmmmm*

Idag slutade jag dock tidigt, och skyndade mig hem för att packa fotoväskan och ta hundarna med mig för en liten fotovisit.
Dom här dagarna som varit hade jag gärna varit ledig så jag hade kunnat fota mera när solen sken som vackrast på förmiddagarna.Nu har jag turen att kunna vara ute på jobbet så därför slängde jag med kameran i går.Men va fasiken jag tycker inte bilderna blir riktigt bra,naturligtvis kan man väl inte förvänta sig så mycket med det objektivet heller ; (
Idag däremot han dock solen gömma sig bakom dimma och moln *typiskt*
Men till helgen blir det kurs igen *längtar*

Jag fick kalla fötter idag och avbeställde det rean beställda objektivet , guuuuuud så velig eller okunnig jag är på det här.Men ju mer jag läser ju mer förstår jag att Sigmas 18-200 kanske inte är något för mig varje fall,känner jag mig själv kommer jag inte vara nöjd med det om ett halvår....
Nu funderar jag på ett Tamron 90/2,8 eller ett Sigma 70/2,8 båda macro objektiv....

Jaaa hursom har det blivit några nya foton,dels idag men också igår.











Amigo var såklart med och höll ett vakande öga på mig..




Och underbart vackert hade vi utanför mitt arbete






Drivis kommer och hälsar på titt som tätt på förmiddagarnas promenad

..tillsammans med mamma och pappa och Greger






Tjipp tjopp // Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0