Sköna maj.

Det är vansinnigt vackert ute nu och det är lite som ett skådespel alltihopa.Tyvärr är det isande kallt och det gör att mina leder värker och fötterna är absolut värst.
Det värker så i dem att jag idag var tvungen att fråga min kollega Lena om hon trodde att man kunde ha "Värkar" i fötterna....
Var det inte så ljuvligt och vackert med vår skulle jag aldrig stå ut med värken.

Jag fotar lite nu och då och tänkte bjuda på lite bilder bara idag.














 
 
Hopp och studs med Puddeli och Puddela








Monki

 

Vilding och min mamma


Piraya gosar på sitt alldeles egna sätt...




Greger


//Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina och härliga bilder!

Pudlarna verkar as-sköna!

2010-05-07 @ 06:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0