Tro på mig.....

"Jag vill ,jag kan,och jag måste för att lära mig"...
Må hända är jag bara lite över året fyllda ,jag har nyss rest mig upp,jag kan gå nu på helt egna ben.
Jag upptäcker varje sekund och allt är nytt och väldigt spännande. Jag måste upptäcka för att lära mig, jag måste får ramla,snubbla och slå mig lite, det är just det som gör att jag lär mig.
Jag måste få smaka,lukta och känna,och jag måste få utforska.

Just du kan ha turen att få hänga med,att få se mig växa,och få följa mina upptäckter.
För jag vill,jag kan och jag måste.......

Det värsta du kan göra mot mig är att hindra mig,att inte tro på mig, att sätta gränser för mina förmågor,möjligheter och upptäckter.

Allt jag vill är att du finns där,att du visar mig,och låter mig. Att du uppmuntrar mig,att du som vuxen ger mig tilltro,att du ger mig känslan att tro på mig själv.
Ska jag hinna med allt du kan,måste jag få utvecklas, utvecklas genom att röra på mig och genom att upptäcka.
Snälla räck mig din hand och följ mig på min resa genom livet , jag är liten men har massor av ideér och upptåg om du bara tillåter mig,om du bara tror på mig "




Bara några av mina jobbrelaterade tankar och funderingar....


I övrigt har idag rusten av vår dotters första helt egna lägenhet börjat, mmmmm hon har fått en alldeles egen lägenhet av sin mormor och morfar.En stor 2:a på över 70kvm = )
Gubben han fixar och donar och jag tror det kommer bli sååååååå fint.
Jag lovar att återkomma med före-efter foton.Har nyss varit och tagit "före" fotona.
Och nu ska jag se på "Halvåtta hos mig"

Tjilli-vipp





Kommentarer
Postat av: Eli

Heisann!

Oj, hva hun er heldig med mormor og morfar din Elin!

Håper dere alle får en fin pinse!

Hilsen fra Eli

2010-05-19 @ 23:06:59
URL: http://www.kennelblackemac.com
Postat av: Åsa

Hej hopp i cyberrymden! Du som var utrustad med en kamera och som är en duktig fotograf, fick du några som helst bilder på "The Bounder's Family" i söndags...? Det var ju en riktigt trivsam dag, och Affe blev ju BIS6 så både jag och Sandra är ju nöjda! Men som synd är finns det ju inga bilder på GÄKK:s sida på alla snygga riesen som var där....:)

2010-05-20 @ 18:02:35
URL: http://bounders,dinstudio.se
Postat av: Pernilla

Men dra på trissor vilka föräldrar du har..

Helt enormt.

2010-05-20 @ 20:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0