Vilken ur tråkig dag !

Men guuuuud ,det här måste överlägset ha varit den tristaste söndag jag varit med om på många år.....
Och på tvn är det bara massa j-la sport.
Fatta att det finns folk som faktiskt inte gillar sport, det finns minst 20 talet rena sportkanaler ,håll sig till dom för fasiken.
Här ska det ses både skidor,hockey och bandy,hellst på en och samma gång. Fyyyyy f-n.
Man kan ju få tvångstankar för mindre kan jag säga.

Åhhhhh fatta om man inte skulle ha datorn med alla likasinnade vänner i då ????
Hur fasiken skulle det då sluta, vill inte ens veta...

Pratade med Helene i morse, jaaa vi är ju några morgonpigga på msn ; )
Och Helene och David ska få hem en svart-vit hane från Tjeckien, ett barnbarn till Ariel och så himlans
fin...

-Jaaaa kan man inte smälta för mindre.
Och för mig väcker han många gamla minnen,med sin stil och attityd.
Jaaa så pass många underbara minnen att jag var tvungen att gråta en skvätt.

Nåja seg dag var det ja...
Har inte gjort ett förbaskade dugg idag, joooo jag har badat,fönat och klippt Vilding så hon blev så fin så.
Framför allt fräsch.
Men i övrigt har jag inte gjort många knop, en sväng har jag tagit med hundarna i skogen.Sen har "hussen" gått resten.
Snön har ju vräkt ner i dag,mestadels i sidled,ett tag trodde jag nästan det var orkan ute.

Nu vid halv sex har det klarnat upp och precis nu tittar solen fram....

Jaaaa va gör man annat än "surfar" så här tråkiga dagar som denna då?
Det kan lätt bli okynnes handling på nätet sådana här dagar..
Tradera,Blocket och alla Rosfirmor som finns,och har så mycket roligt att erbjuda.

Men gubben och jag planerade en middag, så på lördag kommer det lite folk över på mat.
Vi tänkte bjuda på grillat, fick ju lite vårkänslor igår när vi bestämde det här, därav grillat.


Helene var sugen att sjunga ,så då träffas vi med vår egen lilla "kör" och sjunger...
-Jaaaaa det är mycket roligare än vackert och vi tar allt som SingStar har att erbjuda.Vi brukar köra lag,gubbarna mot oss.... ; )



Jaaaa Tanja är ju given gäst sen ska "Spring" också få komma ; )

Näää det är väl inte så mycket mera att orda om...

Ha en underbar söndag kväll //Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina

Oj vilka fina gäster som kommer!!!!!!!

2010-03-21 @ 18:10:54
Postat av: Helene

Nu förstår jag inte....det låter ju jättevackert när vi sjunger.... ha...ha... ska bli skitkul, men passa glasen för sjuttsicken!!

2010-03-21 @ 19:49:25
URL: http://barecho.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Helene det är lungt,jag lägger fram en kasse och några papptallrikar ; )

2010-03-21 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0