Den som väntar på något gott...

Jaaaa herregud , vad ska man skriva.Händer ju inte så mycket mer än att man kliver upp,jobbar,kommer hem, promenerar hundar,skottar och tittar ut på snövalllar som bara blir högre och högre, och går och lägger sig.

Tack gode gud så slutade ju OS varje fall, och i kväll skulle vi ha åka och shoppat till jobbet, men icke sa nicke....
-Näääää, IKEA är stängt pga för mkt snö på taket !!!
-Vaaaa har ni hört? Har aldrig hänt under alla mina levnads år. Så det lilla roliga fick allt vänta.

Jaaaa va gör man då, jaaa egentligen finns det massor av saker att göra. Som att städa gaderober,plocka och putsa i tvättstugan, kamma ull på dvärgarna, man skulle också kunna städa bilen, plantera om och sätta lite skott.

Men nääääääääääääääää......Orkar inte,har helt enkelt inte lust.

Nääää däremot väntar jag med spänning på vad FaceBook´s spåkula menade med dagens ord..

"Du upplever en magisk kväll. Det är början till något nytt"

-Jahaaaa först blev jag ju väldigt skeptiskt ,
"början på något nytt"

-Nääähää du mig lurar du inte , blir inga mer barn här !!!
Och som H brukar säga -Sex det är väl överreklamerat det ; )

Och en annan som jag känner hon är helt säker på att det dessutom ger mersmak och lätt kan bli ett slags missbruk,magiskt eller ej.

Nåja va var vi, jooo spåkulan....
Men så tänkte jag sen,det behöver ju kanske inte vara en människo bebis......

Jaaa nu sitter jag här med tindrande ögon och bara väntar när det där magiska ska inträffa.
Måtte jag märka det..
I kväll är det premiär för Martin Timells nya program om fuskjobbare, snickare/hantverkare som gör fusk jobb, och alla som känner den jag bor ihop med vet då att han kommer sitta bänkad och högt och brett tala om vilka idioter det är och håna dem för att så där blir det minsann när man ska jäkta och göra haffs jobb.....
Jaaa ni vet hur han är, perfektionist som han är när det gäller att bygga och skapa...

Näää nu ska jag ta en tur med hundarna och sen fortsätter jag väl att vänta ; )

Kommentarer
Postat av: Katarina

Haa haa vad skulle du önska att de va mån tro??????

2010-03-02 @ 17:26:44
Postat av: Lotta-Djakartas

tack för påminnelsen.. ska oxå se timell ikväll.. hmm sen har man svårt o se att nåt magiskt ska hända.. det är ju för f-n bara vitt..... trött på det här nu.. kram

2010-03-02 @ 18:26:56
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0