torsdag



Det är torsdag kväll , och jag sitter här och små njuter med stora mjukis filten runt mig, jag myser av bara tanken på att i morgon är det fredag.
Underbara fredag...

Vi har nyss avnjutit en god middag bestående av Lax med pressad potatis och romsås, till efterrätt fick det bli en apelsin.

Idag när jag kom hem från jobbet såg jag diekt att Lovisa ,ena pudeln såg annorlunda ut.
Hon var kammad och toffsarna satt annorlunda mot för i morse.
Jag frågade sonen om hans tjej hade kammat och toffsat om henne...
Men nääää det hade minsann han gjort.Goa unge.

Hur troligt är det att en grabb på 16 år toffsar en pudel ?
Jodåå han hade satt upp toppen och dessutom toffsat öronen på henne också, i lila och rosa toffsar *ler*
Hon var så fin så, och jag vart alldeles varm i hjärtat.

-Jooo han hade tyckt synd om henne, för lite av "luggen" hade åkt ur snodden och hamnat för ögonen på henne.

Som avslutning vill jag bara visa er Lottas små underverk, hur söt får man bli ????



-Åhhhhhhhh vill Haaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Men vilken GO´ kille han är Kalle, en sån här gång önskar man verkligen ju att man hade barn!!! Underbara pojk!!!!

2010-03-04 @ 22:28:24
Postat av: Pernilla

Dessa underbara pojkar.Mkt fint av honom.

2010-03-04 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0