Prosit..

Vaknade efter en "jour" natt av att telefonen ringde, det var mamma....
-Hej,gör dig klar så ska vi åka in och köpa gardinerna du vela ha till köket.Jag betalar.

Jaaaa vad säger man, jag försökte faktiskt hejda henne och sa att jag köper dem själv.Men det gick hon inte på.
 Så nu har jag nya gardiner att sätta upp i köket inför våren, jag måste bara fålla kanterna på dem,hur nu det ska gå till......
Och sen ska jag köpa nya blommor och tvätta fönstren.

I går var vi bjudna till Annika och Conny på mat , och Annika är verkligen världsbäst på att göra hemma gjord pizza, herreguuuuuud så go den är.
Conny han stog för drinkarna kvällen till ära ,som dock vart väldigt lugn.

Vi tittade först på direkt sändningarna från Cruft´s ,världens största hundutställning och kvällen till ära hade faktiskt Lotta fött upp Bäst i rasen vinnaren på Dvärgschnauzer, alltså det är en såååå stor grej så det är med ord mycket svårt att beskriva för en som inte är insatt i hunderiet.
Hursom hellst vart ryskboende "Killer" bäst i rasen och var sååååå vacker med Natascha i snöret.Tyvärr vart han inte utplockad i finalen.

Jätte grattis Lotta till BIR på CRUFT´s ,varje hunduppfödares hemliga dröm.
Det var du verkligen värd, för allt du kämpat och gjort och för allt du fått utstå.

Sen tittade vi på Melodifestivalen, och visst var hon duktig Anna.
Men Annika och jag hade en helt annan vinnare vi.......
Lilla söta Erik Sade ,hade väl helt klart den låt som skulle ha stått sig bäst borta i Norge *tror vi*
Sen att han har ögon som kolbåtar och är söt som en hel sockerstrut kan också spela en viss roll....

-oj oj oj , titta på det lilla gosse barnet....*mums*
Vad månne det bliva ,när han blir en man?

Ja idag blev det alltså en tur till Owe Jansson och sen bjöd pappsen oss alla på mat.
Och efter maten blev jag sååå trött och kände mig nästan lite kulen, sen nyste jag tre gånger och sen var det klart.....
Jo dåååå , dunder fökyld och feber lika säkert som ett brev på posten.

Nu hoppas jag att jag inte blir värre sjuk under natten ,för i morgon har jag tagit åt mig att stänga åt en kollega som bestämde sig i det sista för semester måndagen till ära.
Så i morgon måste jag orka stå på benen, sen får det bära eller brista.Jag håller hårt i räddningarna nu,Otrivin och alvedon.Tänk ,va gjorde man utan sånt då ? Teg och led antar ja....
Jag hoppas det är en sådan här snabb förkylning, som går bort lika fort som den kom.

Grabbarna tog sig en skoter tur idag ,men inte ens det kände jag för att hänga med på.Borde ha fattat redan då att något skulle komma. 

Nu ska jag vila i soffan och sova tidigt i kväll och hoppas att jag är piggare i morgon när jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Nej du vännen, de tar lång tid att bli frisk jag har hållt på över en vecka nu jag. Och inte är det bra än på långa vägar!!!! Men sååå är de ju jag och då går de ju inte på en kaffe kvart inte... Krya på dej nu!!!!

2010-03-14 @ 19:15:23
Postat av: Christina i Taxinge~

Krya på dig!!!!!

....och visst skulle väl Eric ha vunnit! Inte bara för att han är "liten & söt" utan för att han hade ett härligt showigt uppträdande.

Jag läste nånstans att det är flickor runt 10 år som gillar Eric?! Själv är jag alltså pensionär.....hehehe.

2010-03-14 @ 20:01:56
URL: http://www.123minsida.se/Christinas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0