Midsommar helgen till ända.

Så var då denna midsommar helg till ända och vi vänder mot mörkare och kallare årstid igen......
-Ohh alla lalla laaaaa !
Vill inte höra,orkar inte tänka så pessemistiskt.Inte än, för jag har 2v kvar till semester....
Känns aningen tungt nu kan jag säga och jag undrar för ett ögonblick varför jag inte tog v27 istället för v32....
Men av erfarenhet vet jag hur segt det är att gå till jobbet efter semestern och vara nästan själv där.

Midsommar helgen kom ju att bjuda på en liten prins också !
På självaste midsommaraftonens eftermiddag så gav han sig till känna, lilla prins Noel.
Lotta och Jonas son,han var 48cm lång och vägde 2.700gr och är sååååå fin *naturligtvis*



Så på fredag beger vi oss ner till Grällsta så fort arbetet slutar.Uj va här ska snusas.

Och som om det inte var alldeles nog av familje lycka för Lotta och Jonas så kom precis resultaten från Danmark,där det pågår Världsvinnar utställning 2010,
Lottas uppfödning Djakartas Isn´t It "Killer" som bor hos Olga i Ryssland har blivit Världsvinnar 2010 !!!!!!!!!!!!!!!!



Först vinner hunden CRUFTS i början på året,sen detta.
-Lotta kan man säga att du har medvind just nu ?????

STORT GRATTIS ,det är du värd.

Nääää själv har jag varje fall kommit så pass att jag anmält Lovisa till några utställningar.
Man får va glad åt det lilla : )

I går hade vi Conny och Annika här på mat,grillat med div tilltugg och vanlijglass med varma hallon och grädde till efterrätt samt Kaffe Karlsson,och lite goda sommriga drinkar.Trevlig kväll var det, som vanligt tillsammans med dem.
 




Och som vanligt kan jag inte låta bli att sätta inbilder på några pärlor i trädgården just nu.En av mina jätte irisar har slagit ut och är så sjukt vacker,nästan på gränsen till vulgär om nu en blomma kan vara det !





En bild på vackra J.P Conell också, en svagt citrongul canadaros.


Super vackra klematisen "Ivan Olsson", riktigt isblå i verkligheten.

Ha det bäst mina vänner !



Kommentarer
Postat av: Katarina

Han är juuu sååå fin Noel och du har ju gjort såå fint med kortet... Ja nu kan Lotta gå i Grälsta och sträcka på sej och vara mallig med all rätt efter allt som har hänt...

2010-06-27 @ 21:51:43
Postat av: Anonym

Jaaa, och när du säger vulgär...då menar du vulva-lik eller hur?!

2010-06-28 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0