Förra året var det vi ....

Ett helt år har gått, hur kan tiden fara iväg såååå fort. Tycker inte alls det var länge sedan jag tog dessa bilder.




Fast åh andra sidan tycker jag också detta var som i går...


Jaaaa ett helt år är det sen dottern tog studenten från den Naturvetenskapliga linjen, och det är inte utan att hon är aningen bitter idag.
Och vem är inte det. -Jaaaa herrgud så fort tiden går.

Helgen skulle tillbringas i trädgården,men nu får väl vädret bestämma och just nu regnar det.
Men i morgon tror jag Annika och jag ska till Söderfors.
Äntliiiigen, han inte med premiären pga hundutställning.Men nu ska jag änligen åka, hoppas jag.

Men nu måste jag väl fatta snabeldraken och och ta några valser,jag tror jag ska plocka in en ny bukett med syrener också.Dom sprider sin underbara doft i hela huset.

Gubben skulle jag tro fördriver denna regn kväll i dotterns lägenhet,för att tapetserar sovrummet där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0