Besök.

I går var Pernilla och Lilla Kajza här och hälsade på, lika trevligt som vanligt och hundarna busade för allt vad pälsen höll ; )

Finns massor att prata om och blir det som vi tänkt kommer vi åka på en hel del gemensamma utställningar i sommar.
Kul kul....

Idag fick jag sms av Annika, det löd som följer...

Hej ! 2st dubbelrum bokade fredag till lördag !

Vi ska på myshelg,sova på hotell, äta och dricka gott och ägna hela lördagen åt shopping !
Och inte vilken shopping som helst, utan ROS-shopping !!!
Först blir det Burgers i Köping, super mysig Handelsträdgård, sen blir det LÖTA !!!!!!!

Jaaaa kan ni tänka er, vi skiter i det stora bröllopet!
 -Vem bryr sig. Vi ska ha det skiiiiit mysigt ändå.

Så nu får gärna veckan rulla på, jaaa gärna rusa i väg.

Men så är väl inte fallet denna vecka ,kan jag tro.
Jag har hur som helst haft lönesamtal i dag med chefen, och det lät ju bra.
Jag hoppas på någon krona mera i plånboken.Tyvärr är inte vårt avtal klart så vi kunde tyvärr inte prata kronor och ören.Men vi hade så mycket annat att prata om, jaaa som i slut ändan naturligtvis är löneavgörande.

Och på torsdag blir det föräldrar möte för höstens nya föräldrar.Och sen då ,så är det då äntliiiigen fredag.

Jag tänkte att vi tar vägen förbi Lotta och Jonas och säger hej en snabbis.Hämtar lite papper och en kedja Lotta köpt till Pernilla.

Tja så mycket mera har det väl knappast hänt här.
Men lite bilder från i går, kan ni få se.


Kajza och Monki




Jag vet,man kan inte låta bli att pussa på lilla näsan.


Johooo,ta katten !


Kollar växthuset


Fullt ös !


Puss och kyss..


Puddela med rosa lilla hatten på sig ; )


Stor och väldigt hårig just nu...


Puddeli


Monki mil...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Oj satan vad ni ska ut å ha kul dåå... Ha det såå trevligt!!!!

2010-06-14 @ 20:40:22
Postat av: Pernilla

Tackar för senast..kanon att du kan hämta kedjan åt mig..Då kan vi ut o träna lite med den till nästa gång vi drar iväg.

2010-06-15 @ 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0