Fredag igen

 Jag vet inte ,men det känns som om veckan har varit jobbig.
Jag kan inte riktigt sätta fingret på det ,men jag tror vi alla kände oss slut på eftermiddagen idag.

Nåja tur det var fredag...

Jag fick hjälp med pudelbadet i dag av "P" som igår var och kikade på pudelvalp hos Lotta och naturligtvis föll som en fura.
Men för att veta vad hon gav sig in på vela hon prova att göra ordningen en pudel, och det fick hon mer än gärna här.
Hon badade och jag fönade.Och tänk hon blev inte avskräckt, vilken konstig människa : )

Och du kan vara lugn Lotta ,jag har inte klippt på Lovisa idag. Nu lyckades jag väl förstöra hela hunden sist jag klippte på henne, så tyvärr är det väl redan kört.....

Men "P" verkade säker på sitt val av ras och jag önskar henne lycka till.
Nu har hon turen att ha en svärmor som har en hel drös med pudlar i utställningspäls så säkert kan hon få hjälp med klippningen där.

Nu blir det Let´s Dance och Thai mat, stark Bläckfisk som kan få vem som hellst i eld och lågor = O

//Erika

Kommentarer
Postat av: P

Hej igen...

Nej, avskräckt blev jag då rakt INTE, utan snarare tvärtom..jag är nu helt säker på min sak. Dessa pudlar har gjort ett mkt starkt intryck på mig, dom är så fantastiskt vackra och fulla med värdighet. I´m impressed.

God fortsättning på helgen o stort Tack.....

2010-01-29 @ 23:11:19
Postat av: Katarina

ÅÅÅ vad kul att de blir en Pudel hos dej också Pernilla!!! Det är världens härligaset hundras kan jag lova, ja Erika och Lotta vet ju hur såld vi har blivit... Vi bara ÄLSKAR dom små liven... Och tror ni att det finns två som går och längtar efter att få åka till Lotta o Jonas och få puss på dom små. Lyckos dej Pernilla som fick de i torsdags... Och nu när man har Lotta så långt bort så är jag jätte glad att ha dej Erika som hjälper till om det behövs... Kramizzzzzz

2010-01-30 @ 00:00:01
Postat av: Pernilla

Vet du va´ Katarina...vi kan väl åka dit snart igen?

Jag måste få se de små liven om ett par veckor igen. Konstigt..Så fort jag slår upp ögonen på morron så ser jag dessa framför mig. Jag är kär!!

2010-01-30 @ 09:45:31
Postat av: Katarina

Ja men gud såå kul, ja de är sån kärlek så man blir tokig Pernilla...

2010-01-30 @ 13:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0