Seeeega måndag.

Mätt och belåten efter en fläskpannkaka som var "delicious"



Sitter jag nu och inväntar "Halv Åtta hos mig" och frågan är då.....
-Ska jag orka hålla mig vaken, jaaa det är helt otroligt !
Klockan är 18.44 och jag skulle somna som ett barn om jag gick och la mig nu.

Och det kan jag säga att det är Johan Falks fel.....


Varför i hela fridens dagar ska så bra serier sändas på söndagar, med x-antal avbrott för reklam och nyheter så är ju klockan nästan 23.30 innan det är slut, och då har åtminstone jag sådan puls att det tar minst 1/2 timme att komma ner i varv.
Satan i gatan så spännande det är, jag som normalt somnar till det mesta har ögon som parabol antenner.
Tänk så bra det var om dom sände det på lördagar i stället.

Men nu var jag inte ensam om att vara lite pömsig på jobbet idag, jag tror dom flesta av oss var lite sega.
-Jaaa vissa värre ändra ; )

Men men,bara morgon dagen är gjord så vänder det.
Och bjuder helgen på skapligt väder ,då bara måste vi ta oss en längre skoter tur.
Gubben var på sjön och gick idag, och nu ser den riktigt bra ut , flera har åkt där med skoter nu.
Kanske blir det iså fall en grilltur upp till Hornberget i Årsunda.
En jätte mysig tur med växlande terräng på skoterleden,helt enkelt en kanon tur.






(bilderna tagen förra året)

Hoppas i så fall att vi blir ett gäng som åker,det är lite x-tra roligt när man är flera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0