Äntligen fredag igen.

Fredag idag och just nu känner jag mig som en urvriden disktrasa....

Jag hade min tidiga dag idag och när jag slutade var det bara att åka direkt till mammsen och pappsen och skjutsa mammsen och handla.Pappa kom hem från sjukhuset i går och ska nu läka helt hemma är det tänkt.
Han har fruktansvärd huvudvärk med dubbelseénde och yrsel.Han hör också väldigt dåligt på ett öra.

Tänk hur fort livet kan förändras,man tar hunden och ska gå en kissvända och på bråkdelen av en sekund har hela livet förändras och förutsättningarna är nu totalt annorlunda.
Han som var en rätt så förtagsam människa ,ser nu ut som om han är 95år och helt utan krafter.

Jaaa hursom skjutsade jag mamma för att handla,så hon slipper ut i halkan med bilen. Jag är livrädd att också hon ska halka omkull så jag får dem båda i sängläge.
Vi åkte hem och hämtade klippmaskinen för att klippa pappa lite.
Håret växer ju trots att man mest bara ligger.....
Sen drack vi lite kaffe och tog en smörgås tillsammans.

Sen var det bara för "taxin" att åka vidare, till sonens skola och hämta upp honom och flickvännen.
En sväng med hundarna i skogen och sen var det bara till att kavla upp armarna och bada en höglöpande pudel.
Hon vart så stilig så, tycker jag varje fall.........

Familjen här har bestämt att i kväll ska det vara AGA burgare och jag fogar mig, för jag har absolust ingen ork övers för att ställa mig vid spisen.
AGA i all ära ,men egentligen är jag riktigt sugen på Paella och ett glas kallt vitt Tanja till...



Men det kommer flera dagar när lusten för att laga mat är större.

Nu ska jag sjunka ner i soffan och zappa tv ett tag.
Ha det mina vänner // Erika


Piraya & Amigo

Kommentarer
Postat av: Pernilla Gulaker

Återigen.

Otroligt snygga hundar.Snygg bild också

2010-01-22 @ 19:44:49
Postat av: Katarina

Jah dom är såååå fina, de är så man blir tårögd!!!

2010-01-23 @ 00:38:29
Postat av: Christina i Taxinge~

Tjusiga voffs!:-)



2010-01-23 @ 11:30:56
URL: http://www.123minsida.se/Christinas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0