OS och OS , blääääää!!

Jag har aldrig utgett mig för att var någon sport fantast,men ibland kan jag ju som jag tidigare berättat få upp adrenalinet som ex vid herrarnas staffet.....Uch på upploppet får jag då riktitiga hjärt rus.
Men sen kommer curlingen.......
Ursäka hur jävla muppig kan en sport bli, jaaaa faktiskt mer än lovligt.
Det måste erkännas att det är både mer spännade och intressant att se målarfärg torka.
Vaknade i natt av att tvn stod på, och då pågick en mycket märklig sport "Short Tracking".
-Jaaaa jag säger då det ja......Alltså hur dömer man den sporten ?

Näääää det finns många grenar inom OS jag tycker man skippa,bättre att korta ner OS till en helg bara.Eller vad sägs om ett par timmar,på sämsta sändningstid.
Näää tacka vet jag "Kollonin Iris" det är ett favvo program det.Överhuvudtaget visas det på tok för lite om växter och trädgård,likaså bra och vettiga hundprogram.

I morgon är det fredag och det känns ju som vanligt underbart , planerna är väl att åka lite skoter i helgen.Vi är i så fall ett stort gäng som ska åka upp mot Järbo för att kolla lite, Vinterpokalen går nämligen av stapeln denna helg.

Andra alternativet är att åka på Pudel SAR möte i Morgongåva.
Men det skulle vara skönt att få komma ut lite och min skoter har verkligen inte gjort många mil i år.

I morgon kommer Maggan (Barecho Helenes mamma) hit för att lämna lite saxar som jag ska prova,ev ska dom senare tas hem från Kina och iså fall finnas till försäljning.
Ska bli roligt att prova och se vad dom går för.

Nu ska älskling och jag äta lite efterrätt, gammeldags vaniljglass med päronhalvor i kolasås.

Ha en skön torsdags kväll //Erika


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja man kan bli tokig av all jä--a OS... Men Asko är snäll han har lurarna på sej å då slipper jag höra skiten, mycket uppskattat kan jag säga. Och jag har ju mina troll som ska badas och fixas med så nog får jag tiden att gå allt....

2010-02-25 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0