Vi hade vår egna melodifestival vi...

Så var spektaklet över, och för er som var där var det säkert ett minne för livet..
Nu hängde jag inte riktigt med från tv soffan ,men av det jag såg så var det ju på sin höjd Måns som fick en att dra på läpparna. -Mmmmm Mums-Mums.....*drömmer*

Vi var bjudna till Helene och David och jag hade fått bestämma maten kvällen till ära, och det var sååååå gott.Precis så gott som det var sist jag¨åt det för ca 20år sedan fast då ute i Vida.

Och Helene är ju så rolig....
David hade satt på varmluftsugnen för att kunna köra båda gratängformarna samtidigt,men sörrni det går inte....
-Nääää, så har Helene aldrig gjort rätten och kom inte här och ändra inte...


Som alltid har vi mycket att prata om och för det allra mesta,när vi inte är sentimentala över gamla minnen och hundar , så har vi såååå roligt ihop.



Maten var superb och likaså efterrätten.Gott vin och smaskig likör.



Sällskapet var det bästa och som vanligt går kvällen såååå fort när man har såå roligt.


Och innan kvällen var över han vi med en duell i lite sing-star också.Jaaa vi hade vår egna lilla melodifestival vi..
-Men guuud hur duktig är vi inte brudar !?










Men snälla , det var länge sedan jag skrattade så mycket, magen värkte av allt skratt.
Och vi måste göra om det här snart , för det här gör verkligen att man orkar med vardagen på ett helt annat sätt.

Och visst var det liiite segt i morse,men det var det värt...
Tog en liten sväng i den värmande solen med hundarna och sen lagade jag till lite fiskgratäng som var klar precis till att dottern kom från jobbet.
Mammsen och pappsen kom på lite kaffe och på eftermiddagen så tog vi en liten skotertur tillsammans med Conny,Annika och William.Åhhh det var sååå skönt.

Nu ska vi ha lite vaccinationer här hemma så nu blir stugan snart full av folk.
Men sen ska jag sätta mig och ta det lite lungt,.


Hjärte Kramar på er alla vänner.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja att ni har haft det kul de ser jag det!!! Ja jag skrattar bara av att se Helene jag, oj oj va kul hon hade. Och nu ser jag papptallriken o påsen som hon städade med "fniss". Ja och taken blev avskottade utan besvär jag tog boden och Asko garaget, så nu är set gjort.....

2010-02-14 @ 19:59:54
Postat av: Helene

Ja, så himla roligt vi hade! Stort tack för att ni kom och för att ni bjuder på er själva - man kan lätt bli beroende av såna här skrattanfall....

2010-02-14 @ 20:03:12
URL: http://barecho.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0