Snart är året över...

Jaaaa snart är detta år över, men idag började Hanna och jag med en morgonpromenad med hundarna,jag hade lite sovmorgon .Det var -8grader och riktigt friskt.
Jaaaa sen var det bara att bege sig mot jobbet.

Men det vart en ganska kort dag,lite barn och mycket personal.Lite guldkorn i vårt annars så oglammiga jobb ; )

Handlade det sista både till i kväll och i morgon och sen gjorde vi kväller med en ny fototidning som grädde på moset och nya filtret jag köpte till kameran.
Tänkte nämligen försöka mig på att fota raketer i morgon, jaaaaa jag vet......
-Jag är helt emot smällare och raketer och vi köper absolut,gud förbjude inga egna.

Men jag kan tyvärr inte styra över andra och jag antar att grannskapet skiter blankt i vad jag tycker om raketer och smällare.
Så i fototräningssynpunkt kan jag då lika bra utnyttja deras okunskap och passa på att träna.Dels att fota i mörker och dels att fånga snabba ljus är oerhört svårt,men en utmaning.

Ikväll ska dock hela familjen mysa i soffan och spela bingolotto,med lite gott tilltugg......


*mums*

Och i morgon ska vi ut ett helt gäng på skotrarna med ryggorna packade med kaffetermos och grillgotta ; )
Återkommer med bilder från det.
Och kvällen kommer avjutas med Oxfilé,pot.gratäng,sallad med fetaost och melon i,iklädd finaste myskläderna framför tvn tillsammans med hela familjen och alla hundar.
Det är kärlek för oss det ; ))

Ha det mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0