Lite Julstök

Idag var jag på jobbet 06.15, känns rätt ensamt ute den tiden åtminstone i vår lilla stad.
Men väl vid jobbet ,vem ser jag i parken om inte pappsen och Greger, i denna kyla (-24.2) är dom ute och struttar runt.

Tja fördelen med att börja tidigt är att man också slutar tidigt ; )

Så idag åkte jag hem och tog tag i den nya granen direkt, vi körde ju på en låtsas gran i år, från Elgiganten endast 149:- 210cm och med både fot och belysning på och dessutom hemlevererad GRATIS : )
Passade oss perfekt i år.
Tja grenarna var väl inte världens styvaste,så många kulor gick inte att sätta upp.Men den får duga ändå.





Nu har jag dammsugning,matlagning kvar och dessutom ska sista klapparna handlas.
Tog och badade och klippte lite pudel som avbrott i julstressen och hon blev så förbaskat söt.

Några som inte vill bada och har fullt sjå att söka värme nu är Tira och Mysla,hittar man ingen skön filt eller ett täcke så duger Amigo.
Ni skulle se dem, dom gräver och bäddar i honom och han har ju en ängels tålamod och låter dem bädda runt.


Ha det //Erika


Kommentarer
Postat av: Christina i Taxinge~

Superfin gran! Om jag hade haft innegran skulle jag också skaffat en sån! Men vi nöjer oss med utegranen nuförtiden.

Och Amigopojken är lika mysig som vanligt:-))



GOD JUL, Erika!



2010-12-23 @ 07:20:03
URL: http://www.123minsida.se/Christinas
Postat av: Helene

Finaste Amigo.... Ja, på han stämmer det verkligen som Bamse brukar säga "Är man väldigt stark måste man vara väldigt snäll". Sån tur vi har att våra gemensamma rumspolare på sjukhuset är hemma igen nu, de lyckades skrämma oss rejält.... Även om nu din mamma varit betydligt värre däran än min "extramamma" så hinner man bli bra rädd när något sånt händer. David kommer förbi och hämtar laddaren så småningom, du vet hans minne är ju lite sådär det.... Ha nu en supergod jul och gott nytt år, hoppas vi får möjlighet att ses snart! Kram

2010-12-23 @ 07:50:31
URL: http://barecho.bloggplatsen.se
Postat av: Barbro Coldenberg

Jättesnygg julgran. Massor av vackra kulor! Och mysiga hundar.

Ha en riktigt GOD JUL o ETT GOTT NYTT ÅR!

2010-12-23 @ 09:26:35
URL: http://www.barcols.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0