1 årig bröllops dag

I morgon firar älskling och jag 1årig bröllops dag, dock har vi 21år ihop.
Det firar vi på samma hotell som då vi gifte oss och flyger sen mot varmare breddgrader.
Det känns otroliiiigt skönt att få komma bort ett litet slag från både kyla och jobb jäkt.
Hösten har varit otroligt jobbig,med mycket extra åtaganden osv.
Så jag tror vi alla kommer må bra av att få lite lugn och ro,sol och sand mellan tårna ; )


Min älskade familj

Det nya objektivet kom precis i tid och jisses vilket objektiv.Blixtsnabb fokusering och precis knäpptyst.
Gud jag hoppas att jag får flera tillfällen att bara vara ute och fota där nere.
Måste bara stanna till och köpa ett filter till det så inga repor uppstår,det var ju liksom inte gratis ; )

Så nu har jag just badat och fönat Lovisa medans älskling gjorde Lax toast.Jag har packat och har bara lite små pinaler kvar att stoppa ner.
Sen är det värsta kvar,att säga hej då till hundarna i morgon.Uch att det ska vara så fruktansvärt jobbigt att skiljas från dem.
Nu bor ju dottern och hennes sambo här hemma och sonen med så klart så dom har tur som får vara hemma hundarna och sova där dom är van att sova=sängen ; )

Nu ska jag ta och krypa i kojs och mysa med hundarna sista natten på ett tag, uch nu vill jag gråta igen....
*typiskt mig*
Man både vill åka och inte, ja ni som älskar era hundar villkorslöst vet hur jobbigt det är.

Ha det bra // Erika

Kommentarer
Postat av: Erica Andersson

Grattis på bröllopsdagen!

Ha det sååå skööönt på semestern!!! Inga kissprommisar i långkalsonger o -20, nästan så jag kan tänka mig en resa till varmare breddgrader!:)



Kram Erica

2010-12-02 @ 21:41:20
URL: http://www.alsjobergets.se
Postat av: Barbro Coldenberg

Grattis på bröllopsdagen och ha det riktigt skönt!

Och fotografera! Du gör så många fina bilder.

2010-12-03 @ 09:36:50
URL: http://www.barcols.se
Postat av: Anonym

Underbart att man ser ut som en hobbit bredvid Calle :P Hoppas ni får en underbar resa när ni väl kommer iväg! Kraaam

2010-12-04 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0