Denna väntan..

Jaaaa va gör man i denna väntan,  inte ljud från Ultuna idag.....
Hur ska man tolka det ?
Jag hoppas verkligen att det händer mera i morgon när det blir vardag ,för som det är nu undrar jag vad jag betalar för mer än droppet.
Tusen tack alla som peppat på Facebook, det behövs det är såååå lätt att misströsta i det här läget.

Jaaa gubben han sysselsätter ju sig med sitt byggande ,men jag tycker mest jag vankar av och an.Livrädd att glömma mobilen eller inte höra den.

Men på eftermiddagen tog vi hundarna och åkte över till Katta och Asko på kaffe och hundbus.
Lite miljö ombyte får tiden att gå om inte annat.





Fråga mig nu inte varför bilderna vart så här små, kvalitén beror på mobilkameran och kanske hundarnas hastighet också bidrar.'he he*

Nu ska vi grilla här och försöka ha lite myskväll, även om det är såååå tomt utan "Brajsing"
Uch va vi längtar efter henne, och som vanligt kan jag inte ens skriva om henne utan att börja gråta.*typiskt mig*

Ha en skön helg och lycka till ni som ev börjar jobba i morgon.

Jag ska bara förgylla bloggen med två som envisas att blomma mitt i detta pissiga väder.Två riktigt tappra och mycket vackra...





Också tagna med mobilen.

Kommentarer
Postat av: Helene

Man kan verkligen undra varför de inte gör något alls under helgen med henne... Förstår att det är tomt utan Piraya hemma, fastän vi har så många så märks det direkt när nån saknas...

2010-08-01 @ 22:25:45
URL: http://barecho.bloggplatsen.se
Postat av: Erica Andersson

Du ska se att lilla Pirayan får komma hem i veckan.

Kram Erica

2010-08-02 @ 07:19:49
URL: http://www.alsjobergets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0