Hundvakt..

Snart har en vecka gått igen , det är inte klokt va fort det går.
Ute är det underbart nu tycker jag,fåglarna kvittrar så man blir alldeles glad i själen.Det doftar gott och jag ser det som ett privilegium att vara hundägare nu,hade det inte varit för det hade jag aldrig tagit en skogspromenad på morgonen innan jobbet och få uppleva våren på detta sätt.

I går fick vi hem Elins hundar, hon och Nicko har åkt på en liten tur till Åland,med hotellnatt och middagsbuffér.
Så då fick vi ha Mysla,Tira och Monki här.
Monki har ju så rolig med Lovisa och dom är som två barn som härjar friskt, vilket resulterar i dödströtta hundar så här på kvällskvisten.

Jag passade på att fota lite i morse på vår tur.





Tja fråga inte mig ,hur det kommer sig att man inte kan få ett kort på Monki där hon inte ser ut som ett par fart ränder bara..Hon är aldrig still det lilla livet och det bara spritter i henne.
Och när hon som här får kuta med Lovisa ,jaaa då leker livet.


Ahhh, still för en hundradels sekund..


Amigo han myser in våren på sitt sätt han...

Pyntad och klar, allt klär en skönhet.


Dammen är intressant nu, ska bli intressant att se hur länge hon kan hålla sig från ett dopp i den.



På vägen in blir jag alltid gråtmild den här tiden på året.

Snödropparna som jag fick av farmor står där och nickar och är såå vackra.
När jag fick dem av henne sa hon
-När jag är i himlen, vill jag att du ska tänka på mig varje gång dom här blommar Erika.

Jag tänker på henne oftare än så och saknar henne ofantligt mycket.
-Farmor, jag saknar dig så.Men är glad för alla minnen jag har kvar dig och allt vi gjorde tillsammans.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Christina i Taxinge~

Bilderna på Amigo = m*u*m*s!!!!!!!!!!!

Tack för dem:-)

2010-04-29 @ 21:44:22
URL: http://www.123minsida.se/Christinas
Postat av: Katarina

Ja nu var det dax igen, tårarna bara rinner... Farmors snödroppar sååå vackert minne av henne. Och bilderna är ju sååå fina, jah Amigo han kan han....

2010-04-30 @ 01:12:55
Postat av: Annika

Ja, jag säger som Katarina......tårarna steg direkt i ögonen.

2010-05-01 @ 19:40:04
Postat av: Annika igen

Jag måste nog sluta läsa bloggar,var just in på Helenes blogg där David hade sagt att Helene var hans skatt i slutet på regnbågen.......det fixade inte jag direkt efter farmors snödroppar.....snörvel

2010-05-01 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0