Tisdag

Började morgonen med en liten promenad och brrrr så kallt det är på mornarna nu,rutan på bilen var isig !!!

Slutade jobbet skapligt tidigt och var hem och hämtade upp gubben och for sen in till Gävle för att hämta sonens nya pass.
Vi tog en sväng förbi Team Sportia XL också,butiken som ligger uppe vid Rusta i Gävle.
Letar nämligen efter ett par nya (fusk) "foppa" tofflor,tofflan som enligt mig är Guds gåva till kvinnan.
Jag har "äkta" Crocs på jobbet ,men hemma duger fusk varianten tycker jag.

Sen tog vi en liten sväng in på Owes och tänk,den butiken lämnar man ALDRIG tomhänt.Det finns alltid massor av "vill ha" prylar där,även denna gång.

När vi kom hem hade dottern redan kokat ris och var vrålhungrig,så det var bara att värma på fläsfilé grytan som jag gjorde i går och den smakade verkligen mumsigt.
Nu ska vi bara duka av bordet och sen ska dottern,jag och hundarna gå en sväng till skogen och sen skall väl hon fara hem till sitt.

Jag ska ta filten och krypa upp i soffan och invänta IDOL som i kväll går av stapeln på nästan hemma plan (Gävle)
Med från Owes följde bla Kexchoklad och jag tror jag ska smuggla med mig en sådan under filten.

I morgon börjar jag otjänligt tidigt och slutar iof i skaplig tid också,men när klockan ringer 05.00 då är det j-ligt tungt kan jag säga,och kallt......
Så det får bli en tidig kväller för mig.

Ha det bra //Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0