snart helg igen..

Ännu en dag av denna vecka är avklarad och i morgon är det fredag,Mmmm underbara fredagar = )

Vi har nyss ätit en riktigt god köttfärslimpa med baccon och fetaost i och naturligtvis riktig grädde i köttfärssmeten till det åt vi potatismos.

Nu har jag nyss gjort kväller åt kaninerna ute,matpåfyllning och den obligatoriska bananen sen gick jag en runda i skogen med hundarna.Det regnar lite smått så jag passade på att skrapa lite ull på Märta och Amigo när vi kom tillbaka och dom var fuktiga i pälsen.
Lossnar ju så mycket lättare då tycker jag.

I går kom då äntligen "botemedlet" mot kattans enerverande gapande och jag kan säga att hon hängt på tråden för att att åka på en sterilisering.Men igår fick hon två P-piller,men vad jag kan höra av katt f-n så har dom inte verkat än....
Om ni visste vilka konstiga läten en sugen katta kan få ur sig...

Jag har också hunnit med att trimmat Tindra,Vildas kullsyster.

Så nu tror jag minnsan att jag ska luta mig tillbaka i soffan ett litet slag innan det är dags för sängen.
Börjar 06.15 i morgon så det vill till att man är piggelin då.
Och på lördag är det utställning för Amigo.Han är mer än ringrostig och tycker nog det blir riktigt roligt att komma ut och se lite läckra brudar.


Ha det mina vänner

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja du förstår ju när han kommer upp till Högbo hur han ska kvittra som en fågel HAA HAA!!! Kramzzzz

2009-09-03 @ 23:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0