Trött,trött,trött

Trött,slut och förkyld så vill man bara gå i ide.
Åtminstone så känns det så efter att ha jobbat från 07.00 i morse,slutade skapligt tidigt och åkte hem en snabbis och planterade ena halvan av alla hibbesticklingarna jag fick av Katta i går, vid 16 tiden åkte jag till Bernö och köpte små lecar kulor att fylla upp det nya akvariet/kuvösen jag fått av min ena kollega.
Sen hämtade jag upp min kollega L och åkte tillbaka till jobbet för kvälls möte och var där fram till 18.30

Kläderna jag köpte i fredags har jag nu prövat,
-Och Katta dom måste ha sytt dem åt mig * ha haha*
Allt passade bra och dom stickade plaggen är guld nu.
Äntliiigen ett mode som passar mig,tunikor,tights,stora stickade koftor som går ner över rumpan,scarfer mm
Alla kläder jag trivs i,inget som sitter åt eller klämmer *Love It*

Nu har älsklings gubben nyss gjort jätte smakiga köttfärsbiffar och klyftpotatis som vi nyss har ätit.
Och nu ska jag se IDOL,sen är det absolut Godnatt tillsammans med två mjuka pudlar och världens bästa gubbe.

Ha det mina vänner //Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men vad kul att allt passade!!! "Hmf" tänk om en annan kunde göra så där.... Men så gulligt de lät med pudlar och världens bästa gubbe!!!! Mys på bara!!! Kramar

2009-09-30 @ 20:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0