Tänk att idag kom dom !

Slutade tidigt idag och eftersom vädret var strålande så tog Katta och jag oss en tur runt golfen idag igen med hundarna. Dom springer som tokar, eller ja alla utom mammgrisen Elvira som bara "går fot" med mig och titt som tätt hoppar upp och biter i min tröja för att jag ska se att hon är där.

Elvira

Och tänk det är snart oktober,men är så härligt och skönt ute att t-shirt räcker gott.
Piraya hon vart så slut så hon bara sprang och letade skugga,vilket inte är helt lätt på en golfbana...

Med helt sluta hundar knallade vi hemmåt och tog en fika på deras altan.

När jag kom hem hade jag fått en post avi.....
Fort fort ner till affären för att lösa ut paketet som innehöll......
-Hibiskussticklingar !!!!!! från Christina i Taxinge
-Aha ,att man kan bli så glad över lite kvistar och blad *fniss*

Men det var riktigta prakt exemplar och jag ska förvalta dem så gott jag kan.
Dessa sorter var det som kom...


H.Magnifique


Burnished Gold

H.Aurantiacus

samt Christinas onamnade,men mycket vackra.

-Tack Tack ,tusen Tack Christina för dessa vackra hibbeskott !!!!


Och som om detta inte räckte fick jag idag av chefen,som kom tillbaka från en vecka på Rhodos ännu ett hibbe skott.Som antingen var rött eller rosa med rött svalg.Hon hade behållt ett skott själv och hade blandat ihop vem som var vem.Så det får framtidens blommor utvisa.
Nu behöver jag vita ytter krukor,får nu börjar alla mina skott skjuta i både höjd och bredd och behöver flytta från "kuvösen" ut i fönstren.Får kolla på Owe´s om dom har vita krukor till skapligt pris,behöver ju en hel del...
Eller kanske Dollar Store har....
-Jaja,det fixar sig.

På fredag ska Katta,Asko,Björn och jag ha en kvalitets eftermiddag,vi ska ut på shopping tur och bara njuta av att det är fredag eftermiddag,kanske blir det någon trevlig restaurang också...
Och appropå det.... undra om det blir någe shopping för dem som gjorde rånet i Västerberga.
Blir det det så blir det säkert mera storslaget än ett par BHar och en scarf och middagen blir säkert lyxigare än vår lilla kaffekopp med doppet till...
Fattar ni,dom killarna badar nog just nu i pengar och ligger säkert på en mycket varm och solig strand.
Jaaaaa olika falla ödets lotter, undrar om man kanske skulle göra en stöt på pizzan här i byn...
Fast dom pengarna räcker väl inte ens till en bussbiljett ner till Arlanda...
Näää det är lika bra att vara hemma och leva sitt lugna och lite halvtråkiga liv.Vem vill bada i pengar?

Tjipp tjopp, nu ska jag se IDOL //Erika


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja men kolla in Rajan vilket fint kort på henne... Ja vi är nog nöjda om vi får handla lite kläder vi!!! Ja inte kan du komma längre med Pizza pengarna än till Arlanda enkel resa för sen är pengarna slut efter kuppen!!!! HAAA HAAAA

2009-09-23 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0