Sega måndag..

Jaaa ni idag har det inte hänt mycké....

Jobbade till fyra och åkte hem sen och lagade mat,fick bli spagetti och köttfärssås idag.
Åt och tog en kortare promenad med hundarna, som förövrigt springer ut och in hela dagarna och numera ju har fri tillgång till skogen på baksidan då vi för tillfället inte har ett staket.

Sen tog jag mig ett varm bad och gick igenom posten


Sen tittade jag lite på tvn och gick igenom lite datasidor.
Och nu tror jag minsann att jag ska krypa i säng.
Jaaa det är hockeykväll på tvn, och finns det något som är mer ointressant än ev fotboll jaa då kan det vara just hockey.Gubben och sonen är däremot uppspelta och dom misstycker inte ifall jag drar mig tillbaka lite tidigare i kväll.

Så håll till godo alla hockey fantaster,själv drar jag upp täcket och drömmer sött.

//Erika

Kommentarer
Postat av: katarina

Ja du de gjorde du rätt i!!!! Är själv helt slut sen helgen...Kramzzzz

2009-09-21 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0